Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Car Door Handle FEM Model Creation and Validation for Crash Simulations
Raffai, Peter ; Korouš, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this master’s thesis was to create a component model of a door handle stiffener used by the Volkswagen concern, which can be used for crash computations. Also to tune its parameters the way, its behavior corresponds the most to the real part’s. In the theoretical part the current regulations of the Euro NCAP are presented, concerning the testing and evaluation of the passive safety of new vehicles. Attention is focused on the evaluation of the side impact barrier tests, where the effect of the door handle stiffener’s damage is reflected the most. Shown are the reasons for the effort to simulate the real behavior of the stiffener, the factors, which initialized the born of the studied problem. The practical part starts with the creation of the FEM mesh of the part based on its 3D CAD model, also describes the requirements for the mesh quality, as well as the used tools and methods. Further on investigated are the characters of real damages of the door handle area during side impacts, based on which the component tests are proposed for the validation of the simulation model. Experimental research consists of the stiffener’s testing for simple bend and twist loads, three specimens each. After the execution of the tests the results get compared with the corresponding simulations. Modifications are made on the model according to the acquired results: refinement of the FEM mesh, new material model usage with failure for shell elements and definition of real material characteristics for the used thermoplastics. The latest obtained simulation dependencies are compared with the measured values again, the results are evaluated at last.
Implementation of the DEECo component framework for embedded systems
Matěna, Vladimír ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Současný vývoj distribuovaných a decentralizovaných cyber-fyzikálních systémů vedl ke vzniku modelu DEECo. Protože mnohá použití DEECo jsou vestavěné aplikace je zajímavé zvážit jeho použití DEECo na vestavěném hardware. V současné době existuje jen referenční implementace, která je napsaná v Javě a proto nemůže být použita pro vestavěné systémy. Jako součást této práce bylo navrženo mapování DEECo do C++ a zabudovaný framework CDEECo++ používající FreeRTOS pro plánování a synchronizaci. Ukázková aplikace, navržená pro STM32F4, demonstruje použitelnost frameworku. Tato práce obsahuje popis mapování DEECo do jazyka C++, zdrojové kódy frameworku CDEECo++, dokumentaci a ukázkovou aplikaci včetně základních měření jejích real-time vlastností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Formal-based Component Model with Support of Mobile Architecture
Rychlý, Marek
Disertační práce se zabývá modelováním komponentových systémů a formálním popisem jejich chování. Řešení je založeno na vlastním komponentovém modelu, který je popsán meta-modelem, z logického pohledu, a popisem v pi-kalkulu, z procesního pohledu. Je ukázáno, že komponentový model pokrývá dynamické aspekty softwarových architektur včetně mobility jejich komponent. Dále je popsán způsob modelování chování v architekturách orientovaných na služby a přechod ke komponentovým systémům. Chování konkrétní architektury orientované na služby lze pak vyjádřit jako jediný proces v pi-kalkulu. V závěru práce je navržené řešení ověřeno na případové studii prostředí pro testování kritických aplikací. Přínosem disertační práce je zejména zmíněná podpora dynamických architektur a integrace s architekturami orientovanými na služby.
Implementation of the DEECo component framework for embedded systems
Matěna, Vladimír ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Současný vývoj distribuovaných a decentralizovaných cyber-fyzikálních systémů vedl ke vzniku modelu DEECo. Protože mnohá použití DEECo jsou vestavěné aplikace je zajímavé zvážit jeho použití DEECo na vestavěném hardware. V současné době existuje jen referenční implementace, která je napsaná v Javě a proto nemůže být použita pro vestavěné systémy. Jako součást této práce bylo navrženo mapování DEECo do C++ a zabudovaný framework CDEECo++ používající FreeRTOS pro plánování a synchronizaci. Ukázková aplikace, navržená pro STM32F4, demonstruje použitelnost frameworku. Tato práce obsahuje popis mapování DEECo do jazyka C++, zdrojové kódy frameworku CDEECo++, dokumentaci a ukázkovou aplikaci včetně základních měření jejích real-time vlastností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Implementation of the DEECo component framework for embedded systems
Matěna, Vladimír ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Současný vývoj distribuovaných a decentralizovaných cyber-fyzikálních systémů vedl ke vzniku modelu DEECo. Protože mnohá použití DEECo jsou vestavěné aplikace je zajímavé zvážit jeho použití DEECo na vestavěném hardware. V současné době existuje jen referenční implementace, která je napsaná v Javě a proto nemůže být použita pro vestavěné systémy. Jako součást této práce bylo navrženo mapování DEECo do C++ a zabudovaný framework CDEECo++ používající FreeRTOS pro plánování a synchronizaci. Ukázková aplikace, navržená pro STM32F4, demonstruje použitelnost frameworku. Tato práce obsahuje popis mapování DEECo do jazyka C++, zdrojové kódy frameworku CDEECo++, dokumentaci a ukázkovou aplikaci včetně základních měření jejích real-time vlastností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Implementation of the DEECo component framework for embedded systems
Matěna, Vladimír ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
Současný vývoj distribuovaných a decentralizovaných cyber-fyzikálních systémů vedl ke vzniku modelu DEECo. Protože mnohá použití DEECo jsou vestavěné aplikace je zajímavé zvážit jeho použití DEECo na vestavěném hardware. V současné době existuje jen referenční implementace, která je napsaná v Javě a proto nemůže být použita pro vestavěné systémy. Jako součást této práce bylo navrženo mapování DEECo do C++ a zabudovaný framework CDEECo++ používající FreeRTOS pro plánování a synchronizaci. Ukázková aplikace, navržená pro STM32F4, demonstruje použitelnost frameworku. Tato práce obsahuje popis mapování DEECo do jazyka C++, zdrojové kódy frameworku CDEECo++, dokumentaci a ukázkovou aplikaci včetně základních měření jejích real-time vlastností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Dynamic Software Architectures for Resilient Distributed Systems
Keznikl, Jaroslav ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Becker, Steffen (oponent) ; Loreti, Michele (oponent)
Resilientní Distribuované Systémy (RDS) jsou ty rozsáhlé distribuované systémy, které fungují spolehlivě navzdory svému značně dynamickému, otevřenému a z principu nepředvídatelnému prostředí. Takováto kombinace systémových vlastností a vlastností prostředí však velmi ztěžuje vývoj softwarových architektur pomocí dnes dostupných softwarových modelů a abstrakcí. Proto se tato dizertační práce snaží přinést: (1) nové abstrakce, které jsou speciálně uzpůsobeny potřebám dynamických softwarových architektur RDS, (2) softwarové modely a procesy, které usnadňují použití těchto abstrakcí během vývoje, a (3) prostředky pro efektivní implementaci, provoz i analýzu softwarových architektur postavených na těchto abstrakcích. Tato práce řeší bod (1) zavedením komponentového modelu DEECo, jenž je založen na konceptu ensemblů komponent. Práce dále přispívá k (2) představením metody Invariant Refinement Method, která zajišťuje spolehlivý formalizovaný vývoj softwarových architektur postavených na DEECo, a uvedením metody ARCAS, která se soustředí na spolehlivou realizaci dynamických spojení komponent, typických pro DEECo. Práce se věnuje (3) prostřednictvím formalizace operační sémantiky komponentového modelu DEECo a projekcí této sémantiky do jazyka Java formou prototypu běhového prostředí - jDEECo. Tato sémantika je dále...
Reification of the DEECo component model and its application in virtual-world simulations
Forch, Jan ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
V oblasti dynamicky vyvijejících se distribuovaných systémů složených z autonomních a adaptivních komponent je úkol systematického zpracovávání návrhu složitosti komunikace a kompozice kritickým bodem. To pramení z dynamické povahy takových systémů, kde komponenty a jejich spojování mohou vznikat a zanikat bez varování. Jednou z cest, jak reagovat na tuto výzvu, je zkoumaný model komponentového systému (pojmenovaný DEECo) [15], pro který je charakteristická funkcionalita separace zájmů skrze dynamické implicitní spojování komponent a jejich komunikaci. Cílem této práce je realizace DEECo konceptů a paradigmat v prostředí Javy a napojení na aplikaci simulace virtuálního světa. Jako taková by práce měla sloužit jako platforma k experimentování s aplikacemi založenými na DEECo.
Formal-based Component Model with Support of Mobile Architecture
Rychlý, Marek
Disertační práce se zabývá modelováním komponentových systémů a formálním popisem jejich chování. Řešení je založeno na vlastním komponentovém modelu, který je popsán meta-modelem, z logického pohledu, a popisem v pi-kalkulu, z procesního pohledu. Je ukázáno, že komponentový model pokrývá dynamické aspekty softwarových architektur včetně mobility jejich komponent. Dále je popsán způsob modelování chování v architekturách orientovaných na služby a přechod ke komponentovým systémům. Chování konkrétní architektury orientované na služby lze pak vyjádřit jako jediný proces v pi-kalkulu. V závěru práce je navržené řešení ověřeno na případové studii prostředí pro testování kritických aplikací. Přínosem disertační práce je zejména zmíněná podpora dynamických architektur a integrace s architekturami orientovanými na služby.
Car Door Handle FEM Model Creation and Validation for Crash Simulations
Raffai, Peter ; Korouš, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
The aim of this master’s thesis was to create a component model of a door handle stiffener used by the Volkswagen concern, which can be used for crash computations. Also to tune its parameters the way, its behavior corresponds the most to the real part’s. In the theoretical part the current regulations of the Euro NCAP are presented, concerning the testing and evaluation of the passive safety of new vehicles. Attention is focused on the evaluation of the side impact barrier tests, where the effect of the door handle stiffener’s damage is reflected the most. Shown are the reasons for the effort to simulate the real behavior of the stiffener, the factors, which initialized the born of the studied problem. The practical part starts with the creation of the FEM mesh of the part based on its 3D CAD model, also describes the requirements for the mesh quality, as well as the used tools and methods. Further on investigated are the characters of real damages of the door handle area during side impacts, based on which the component tests are proposed for the validation of the simulation model. Experimental research consists of the stiffener’s testing for simple bend and twist loads, three specimens each. After the execution of the tests the results get compared with the corresponding simulations. Modifications are made on the model according to the acquired results: refinement of the FEM mesh, new material model usage with failure for shell elements and definition of real material characteristics for the used thermoplastics. The latest obtained simulation dependencies are compared with the measured values again, the results are evaluated at last.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.